|
ტოპ მომხმარებლები |
|
|
Admin < TD> Generalissimo < TD> | სიახლე: კომენტარი: პოსტი: | 1503 237 217 |
Checked < TD> Major < TD> | სიახლე: კომენტარი: პოსტი: | 215 207 29 |
Moder < TD> Major < TD> | სიახლე: კომენტარი: პოსტი: | 122 185 87 |
Admin < TD> Colonel general < TD> | სიახლე: კომენტარი: პოსტი: | 51 93 11 |
Checked < TD> Private < TD> | სიახლე: კომენტარი: პოსტი: | 27 49 5 |
| |
|
|
|
|
|
|
tvitmfrinavebi |
|
|
კომპანია Avions Amiotმრავალ ფირმას ერთად მონაწილეობდა კონკურსში, რომელსაც უნდა გამოევლინა საფრანგეთის მომავალი საშუალო, შორი რადიუსის მქონე დღის და ღამის ბომბდამშენი. როგორც ბოროტი ხმები ამბობენ Amiot 143-მა მხოლოდ იმიტიმ გაიმარჯვა რომ ყველაზე მახინჯი იყო. მრავალი გამოცდისა და გაუმჯობესების შემდეგ ეს თვითმფრინავი მიღებული იქნა შეიარაღებაში 1935 წელს. მეორე მსოფლიო ომის დაწყებისას ეს თვითმფრინავები მხოლოდ ღამის ბომბდამშენებად თუ გაიყენებოდა. მხოლოდ ერთხელ 1940 წლის 14 მაისს , სედანის მახლობლად ხიდების დაბომბვისას დღე მიიღეს მონაწილეობა და იქიდან მხოლოდ ერთი გადარჩა. Тип: 4-6 ადგილიანი მზვერავი/ბომბდამშენი. ძრავა: 2 გნომ-რონი 14Kirs/Gnome-Rhone14Kirs/Kjrs Mistral Major, თითოეული 870 ცხ.ძ. 3215 მ სიმაღლეზე და 900 ცხ.ძ. 4210 მ სიმაღლეზე. მაქს.სისწრაფე 4000 მ-ზე 310 კმ/სთ;კრეისერული 4000 მ 270 კმ/სთ; ჭერი 7900 მ; ფრენის სიშორე 1200 კმ. წონა: ცარიელი - 6100 კგ; მაქს ასაფრენი 9700 კგ. შეიარაღება: ოთხი ტყვიამფქვევი МАК 7,5 მმ - თითო - ცხვირზე, უკან, ქვედა გონდოლაზე და ფუზელაჟის წინა ნაწილში; 800 კგ ბომბები. Amiot 350 Series პირველი Amiot 350 Series ჰაერში 1937 წელს აფრინდა და მაშინვე მოიპოვა ყველაზე ლეგანტური თვითმფრინავის სახწელი . სხვადასხვა დამუშავებ ის შემდეგ ესთვითმფრინავი უკვე 1938 წეკლს მიიღეს შეიარაღებაში და დაგეგმილი იყო სხვადასხვა მოდიფიკაციისთ გამოშვება, მაგრამ საფრანგეთის მრეწველობამ და თავდაცვის სამინისტრომ მოახერხეს რომ რაც შეიძლებოდა ნაკლები თვითმფრინავი მიეღოთ შეიარაღებაში (მხოლოდ 62, აქედანაც მხოლოდ რამდენიმე იყო აღჭურვილი სათანადოდ), ამიტომ გერმანელებისთის მათ წინააღმდეგობა არ გაუწევით. რაც გადარჩა ისინი გერმანელებმა ან კერძო კომპანიებმა გამოიყენეს. ოთხადგილიანი საშუალო ბომბდამშენი 2 გნომ-რონ 14N 48/49 ძრავა 1060 ცხ.ძ. სიმძლავრით მაქს.სისწრაფე 4000 მ 480 კმ/სთ, კრეისერული 350 კმ/სთ; ჭერი 10000 მ; ფრენის სიშორე 2500 კმ წონა: ცარიელი - 4725 კგ; ასაფრენი წონა 11300 კგ. შეიარაGება: 1 20 მმ ქვემეხი ფუზელაჟის ზედა ტურელზე,2 МАС 7,5 მმ ტყვიამფქვევი ცხვირის და ფუზელაჟის ქვედა მხარეს; 1200 კგ ბომბები.
|
|
|
|
|
|
|
მეგობრები |
|
|
|
|
|
|
| |